De instrumenten die je kan gebruiken zijn natuurlijk sterk afhankelijk van de samenstelling van jouw marketingmix. We geven er jou alvast enkele evidente mee:
- Semrush: een 360° digitale marketing management tool waaruit je heel wat interessante SEO inzichten kan genereren, maar ook jouw sociale media kan beheren. Maak via deze link een gratis test account aan.
- Hotjar: ontdek wat jouw bezoekers effectief doen op jouw website, op welke knoppen ze drukken en naar welke content ze kijken.
- Mailchimp: verstuur professionele nieuwsbrieven en ontvang uitgebreide rapportering.
- Google Analytics: ontdek van waar de bezoekers op jouw website komen
- Google Search Console: ontdek feedback van Google over de optimalisatie van jouw website
- AnswerThePublic: ontdek welke vragen prospecten stellen over jouw producten en diensten
- LinkNinja: zoek en vind bloggers en linkpartners voor samenwerking
Er zijn uiteraard nog heel wat anders tools beschikbaar, maar als je alvast met deze begint kom je al een heel eind ver!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.